Svar på kommentar

Love it! Men vem var det hon pratade med när du skrev
”Who was it you chat with?” frågade Louis.
“My best friend” svarade jag.
“I saw that you wrote my name, but it was just to write that I am best?” sa han och skrattade.
“Yes, of course we did” sa jag ironiskt.
“Good” sa han och log. Gud vilket fint leende han hade! Han är verkligen så himla snygg.
”What are you thinking at?” frågade Louis och puttade till mig.
Vem var det som sa det? Harry? Annars när nämnde hon Louis i chatten?

Ja, det var Harry som sa:“I saw that you wrote my name, but it was just to write that I am best?” men jag råkade skriva han istället för Harry...
Och tack för att du skrev det ;)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0