Hej :)

Jag heter Melissa och jag är Amandas kompis :) Amanda har haft problem när hon skulle lägga upp delen som hon skrivit klart (igen!)... Och nu är hon sjuk :( (typ feber, halsont och ont i huvudet), så hon kan inte skriva just nu. Men jag har lovat att skriva lite, dock så kommer det nog inte komma en del varje dag, men jag ska försöka med ett varannan dag i alla fall, hoppas det är OK? Amanda har berättat lite för mig vad hon har tänkt ut som ska hända, så jag vet ungefär vad som ska hända. Första delen som jag skriver (alltså del 22) kommer ikväll, och nu ska jag börja skriva den :)

Och jag kommer skriva lite ibland med henne, hon säger att hon ibland får idétorka, så jag har sagt att jag kan hjälpa henne lite med skrivandet lite då och då, som t.ex när hon är sjuk (som nu), bortrest eller har mycket läxor mm.

Hoppas ni tycker det är okej med att jag också skriver!? :) /Melissa

PS Amanda hälsar: SORRY! Förlåt att inte blivit någon del på några dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0