Tävling typ

I nästnästa del så kommer det en ny person. Amanda sa att jag skulle få välja hur hon skulle se ut och hennes personlighet mm. Men jag kommer verkligen inte på något, så jag tänkte att kanske någon av er skulle vilja vara med? Så det blir typ en liten tävling. Jag säger inte vilken roll det är, bara att det inte är någon dålig iaf ;) Så skriv en kommentar om vad du heter, hur du ser ut, vilken personlighet du har osv. Sen väljer jag ut en i övermoron på kvällen, ifall det finns flera kommentarer alltså...
Idag har jag skrivit ungefär en tredjedel av delen, och imorgon skriver jag resten. Nu ska jag plugga inför ett spanska prov jag har snart -.-
Amanda mår tyvärr inte bättre men hon hoppas (jag också) att hon blir frisk snart.
Min engelska är inte den bästa, så jag använder Google Translate ibland, och det är ju inte världens bästa precis... Så förlåt ifall det är lite konstigt ibland, men jag hoppas att ni förstår iaf ;)
/Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0