Förlåt och Hejdå :'(

hejhej! Nu har det ju typ varit väldigt länge sedan jag skrev senast, och jag har bestämt mig för att avsluta bloggen. Jag känner inte riktigt att jag varken ork eller insperation. Det har hänt så mycket i mitt liv just nu, så jag skriver typ aldrig, och då tar det flera månader innan en ny del kommer upp. Men en tjej som jag känner lite ville ta över novellen. Hon har startat en ny blogg; www.myonednovell.webblogg.se . Hon kommer ta min novell och lägga upp den där, fast ändra den lite, och sen kommer hon fortsätta på den :), för en liten stund sedan la hon upp del 4. Gå jätte gärna in där och läs! Hon är jätte duktig på att skriva och kommer nog också att börja på en novell om antingen Larry, Niam, Ziall, Nouis, Narry, Zouis eller någon annan så småningom ;)
Jag kommer ha kvar denna bloggen för att ifall jag om ett tag vill börja igen, så börjar jag på en ny novell men lägger upp den här.
 
Hoppas ni har det bra nu på sommarlovet och får mycket sol och bad <3
Så hejdå, kanske ses igen X) //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0